تبلیغات دیجیتال

در دورهای که افراد بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی و اینترنت سپری میکنند،شما می توانید بااستفاده از تبلیغات دیجیتال به معرفی برند خود بپردازید و مخاطبان را به خریدمحصولاتتان ترغیب کنید.

اما تبلیغات دیجیتال چیست؟

هر گونه تبلیغات در پلتفرم های دیجیتال از جمله وب،شبکه های اجتماعی و دیگرزیرساخت ها را تبلیغات دیجیتال می نامندکه به گونه های مختلف انجام  میشود.

در تبلیغات دیجیتال تمامی پروسه تولید،انتقال و نمایش تبلیغات توسط ابزار و زیر ساخت های دیجیتال امکان پذیر می باشد.

مزایای تبلیغات دیجیتال

  • دردسترس بودن: تبلیغات دیجیتال عملا در کامپیوتر شما،موبایل شما،CDو DVD نقش خود را ایفا می کنند و افراد برای دیدن و شنیدن تبلیغات شما دچار سختی نخواهند شد.
  • قابلیت انتقال و جابجایی بالا: اگر شما یک وب سایت داشته باشید همه ساعت های شبانه روز و هفت روز هفته بدون محدودیت در دسترس عموم قرار دارد یا فرض کنید اگرشما یک کاتالوگ دیجیتال طراحی کرده باشیدبدون محدودیت و در هرزمان امکان ایمیل کردن برای شما فراهم است یا می توانید آن را برروی CD رایت کنید و به تعداد دلخواه در اختیار افراد قرار دهید.
  • اصلاح پذیر بودن: در تبلیغات دیجیتال این امکان همیشه وجود دارد تا شما اطلاعات خود را به روز رسانی کنید پس محصول تبلیغاتی شما همیشه کارآمد خواهد بود.مثلا درج اطلاعات جدید درون وب سایت و یا کاتالوگ دیجیتال در حداقل زمان ممکن و بابهترین نتایج برای همیشه امکان پذیر می باشد.
  • مطرح شدن: ممکن است برایتان غیر قابل باور باشد ولی یکی از مواردی که مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد خلاقیت در تبلیغات دیجیتال و استفاده از آن و واقعیت افزوده در این تبلیغات است و کمک می کند بیشتر از رقبا مطرح شوید.
  • صرفه جویی از زمان: یک نکته ای که کاملا واضح است،این است که تهیه یک تبلیغات متنی از تبلیغات دیجیتال سخت تر است دلیل آن هم مشخص است.در تبلیغ متنی باید با نوشتار تمام، مزایای یک محصول را منتقل کنید. در صورتی که اضافه شدن فیلم و عکس بخش عمده ای از پیام تبلیغاتی دیجیتال را به مخاطب منتقل می کند.
  • پاسخ به تمایل: کافی است کلید های تماس،ثبت نام ورزرو را به تمام صفحات تبلیغاتی دیجیتال خود اضافه کنیدکه مشتری ارتباط آسانی با شما برقرار کند تا هیچ گزینه ای برای تماس مشتریان با خودتان از دست ندهید.
  • انتقال تجربیات کاربران به یکدیگر: عکس،متن،ویدئو و امکانات اجتماعی نظیر، نظردادن سایر کاربران و یا مشتریان محبوب ترین محتوای تبلیغات دیجیتال هستند که می تواننددر این سیستم فضایی همانند شبکه اجتماعی پیاده سازی کنید و به کاربران اجازه اشتراک دهید.
  • مشاهده تاثیر گذاری:گرفتن فیت بک از کاربران(شامل پسندیدن،نمره گرفتن،دریافت نظر،یا به هر طریق دیگر یک روش مناسب برای مشاهده میزان تاثیرگذاری بازار یا از طریق تبلیغات دیجیتال است.
  • استفاده کامل از ظرفیت موجود:استفاده از سایردارایی های دیجیتال در کنار متن میتواند یک کانال ارتباطی جدید بین مشتریان ایجاد کند.این کار باعث می شود از سرمایه ها بهره بیشتری گرفت واثر بخشی آنها را باادغام کردنشان به شیوه ای خلاقانه  چند برابر کرد.

ابزارهای تبلیغات دیجیتال

تابلوهای دیجیتال:تبلیغات و پیام ها میتوانند به سرعت تغییر کنندو مشتریان به این صورت در معرض تبلیغات جدید،مرتبط و منعطف قرار گیرند.به این ترتیب تبلیغات مختلف به سرعت بروز رسانی می شوند بدون هزینه فیزیکی.کاربرد اصلی آنها در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغ کنندگان نیاز دارند که کالاها و خدماتشان به صورت پیوسته معرفی شود.انعطاف شبکه ها، تابلوهای دیجیتال باعث می شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد.منافع تابلوهای تبلیغاتی،شبکه دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می تواند به عنوان یک ابزار آموزش در محل کار برای اطلاع رسانی رویدادهای درحال وقوع استفاده شود و هم راهنمای مسیر برای مکان ها مثل مراکز خرید باشد.

وب سایت: دید هوشمندانه،ارائه محتوا و بازاریابی بی محتوا باعث می شود تا مشتری هوشمندانه به سمت محصول یا خدمات هدایت شود،بازاریابی محتوا در تبلیغات دیجیتال هنر ارتباط برقرار کردن با مشتریان حقیقی و بالقوه بدون امر فروش است.

بازاریابی محتوا: یک بازایابی بدون توقف است.در این نوع بازاریابی به جای عرضه تهاجمی محصولات یا خدمات،شما اطلاعات را به خریدار خود تحویل می دهید که آنها را هوشمندانه تر کنید.ماهیت این استراتژی محتوایی براین باور است که اگر ما بعنوان یک کسب و کار به خریداران اطلاعات نامتناقض، مداوم و ارزشمند تحویل دهیم این خریداران در آخر با انجام خرید و وفاداری به ما پاداش خواهند داد.

رسانه های اجتماعی: باافزایش تعداد شبکه های اجتماعی و همچنین تخصصی شدن آنها ،بازاریابی دیجیتال در این شبکه ها رویکرد تازه ای پیدا کرده است.وب سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان منبع تبلیغ دیجیتال عمل می کنند سایت های شبکه های اجتماعی وبلاگ ها به دنبال کنندگان اجازه می دهند کامنت های ایجاد شده توسط دیگران در رابطه با یک محصول تبلیغاتی را “دوباره پست یا دوباره توییت”کنند.با تکرار پیام،افرادی که با کاربر در ارتباط هستند قادر به دیدن آن پیام هستند،بنابراین این پیام به دست افراد بیشتری رسانده می شود. چون اطلاعات در مورد یک کالا پخش و این کار تکرار می شود،ترافیک بیشتری به سوی آن کالا یا کمپانی آورده می شود.

عمومی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.